Lite bilder

Tänkte visa lite bilder från vårt hem.
Det är dock dålig kvalitet då jag bara snabb tog dom idag med mobilen.
Ska sedan ta och gör lite före och efter inlägg.
Har hänt en del sedan vi flyttade in till detta hus.
Men här är iaf några bilder:
Denna hörnskåp är ett ganska nytt inköp. Den var dock i furu med furu knoppar då jag köpte den.
Jag målade om och bytte knoppar så vart den som ny =)
Mina glas hyllor i                                                                                                                                             matsalen
Hyllorna i köket. Det är ett gammalt kök och det ska vara skjut luckor till dessa hyllar igentligen.
I köket, Här har tidigare Köksbänken här under stått men vi flyttade den.
Trägolvet ska få komma fram i både köket och matsalen.
Men det får väll bli till sommaren.
Bänken med lådor är den som stått under fönstret på bilden ovan.
Den med grått på är en köksö som Erik byggt med hyllor på ena sidan och plats för att sitta på andra.
Denna ska dock målas om i vitt och sedan på ena sidan har jag tänkt måla med magnet och griffel färg.
Vardagsrummet...
Vill ha både nytt vardagsrumms bord och ny tvbänk hit.
Några lite mer anorlunda, nått som inte alla har men vet inte riktigt ännu hur det ska se ut.
Bordet/borden, vet jag ungifär vad det är jag vill ha men inte tvbänken.
Tvbänken...
Mina älskade trälådor.
I de vita små kartongerna har jag alla våra DVD filmer.
Denna lampa har jag piffat till lite med spetts.
Tidigare var den bara vit enkel.
Gillar den nu då den har spets mycket bättre.
Min älskade tunna.
Denna tunna finns det en ganska rolig historia bakom, men den får vi ta en annan gång.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad roligt att få följa er renovering. Du är så duktig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0